Jeg ønsker meg egentlig mest penger, da. For da kan jeg kjøpe hva jeg har lyst på i ettertid.
Har noen tanker om å kanskje kjøpe et HD- videokamera. Synes det er kult å lage filmer. Har nemlig HD-tv hjemme, og da hadde det vært kult å vise opptakene der..

Ellers er det bare småtteri. Har jo bursdag den syttende desember og... Vet nok hva jeg får da. Ønsker meg en vinterjakke. Kan ikke nevne alt heller.
Enhjuling har jeg allerede, men jeg ser ikke bort fra om det blir noe piggdekk på 20"ern utpå nyåret. (Eller 29"ern) Synes det er for glatt å kjøre med vanlig dekk nå. I hverfall med 29"ern som har ballongglatte asfaltdekk! Ikke før jeg leste den nye artikkelen på Enhjulingsida.com, "I denne søte hjuletid…," visste jeg at det faktisk var noen butikker her i landet som hadde piggdekk med hjuldimensjon på 29"! Og jeg som selv hadde vært i akkurat denne butikken i Oslo... Men så er det bredden på hjulet. Mange enhjulinger har litt bredere dekk, noe som Mattis sikkert har erfart under sitt kjøp av piggdekk til en 24" enhjuling. Tviler på om det dekket han hadde lenket til ville passe min 29"

Ha en god (h)jul alle enhjulere