Enhjulingsida.com | Nyheter: Enhjulingsida Forum - nå over 700 innlegg! 31.07.2010, 18:%i:1280596734
Velkommen, Gjest. Vennligst logg inn eller registrer deg.
Har du ikke mottatt e-post for aktivering ?
*

lillestrøm_unis dagbok
Sider: [1]
  Skriv ut  

lillestrøm_unis dagbok
Skrevet av Melding
lillestrøm_uni
Global moderator
Juniormedlem

LSK - Lillestrøm enhjulingsSykleKlubb (hehe)

Vis profil
« på: 18.06.2008, 23:%i:1213827483 »

Hei igjen!

Har i kommet litt videre og har postet om det på den engelske treningsdagboka mi :-)

Hittil har jeg sykla tre kvelder og brukt ca. 7 timer totalt. Og jeg klarte å sykle et par meter før jeg mista balansen i går kveld!

Nå er jeg usikker på om jeg skal ta med sykkelen ut og prøve meg, eller om jeg skal fortsette inne litt til. Ser jo at jeg får veldig god balansetrening av å holde på i kjelleren, for jeg kan ikke sykle fort der, er nødt til å ta det veldig sakte og det er jo mye vanskeligere enn fort. Samtidig før jeg bedre kontroll slik at jeg håper å slippe å "stupe av" slik som det sikkert blir når man sykler ute og sykler fort.

På den annen side, hva har jeg vel ellers kjøpt alt sikkerhetsutstyret for...

Må i alle fall klare å mounte relaltivt stabilt og treffsikkert før jeg kan gå ut. Det er ikke noen vits i å stå ute og øve på å mounte (er lenge til jeg klarer å freemounte uansett, så jeg snakket om "assisted mount" hvor jeg holder meg til en vegg), så jeg må i alle fall ha koll på "the basics" før det er noen vits i å dra ut.

Så jeg tar nok en økt eller to til i kjelleren før jeg drar ut. Hadde egentlig tenkt det i kveld, men rakk ikke det.

Men til helga vil jeg ut :-) Så da får jeg satse på kjelleren i morra og evt. fredag.

PS: Mattis - jeg så ikke mailen din før på lørdag ettermiddag og jeg var uansett ikke på den Byfesten - hadde rett og slett ikke tid, jeg jobba. Lørdag kveld var forøvrig min andre økt med Nightrider'n og det var dritkult, jeg mounta på første forsøk etter at jeg hadde holdt på i to timer i strekk for å øve på nettopp det den første kvelden halvannen uke tidligere. :-)

OK, dere får lese dagboka mi for mer info!
« Siste redigering: 19.06.2008, 13:%i:1213878788 av Mattis » Loggført

Her er min første enhjuling - vil også bestille en Muni etter hvert for mere moro Smiler
Og dette er Treningsdagboka mi!
lillestrøm_uni
Global moderator
Juniormedlem

Vis profil
« Svar #1 på: 19.06.2008, 20:%i:1213903261 »

Hei igjen og takk for at du flytta dette innlegget mitt, Mattis!

Men jeg trodde jeg hadde skrevet et opprinnelig første innlegg for lenge siden også, helt i starten? Mener at jeg skrev der at jeg ikke orket å skrive alt dobbelt opp og henviste til den engelske versjonen. Det er jo det jeg skriver her, at jeg ikke kunne finne igjen dette opprinnelige innlegget. Har jeg drømt at jeg skrev det?
Loggført

Her er min første enhjuling - vil også bestille en Muni etter hvert for mere moro Smiler
Olav
Juniormedlem
**

Vis profil WWW
« Svar #2 på: 19.06.2008, 20:%i:1213904646 »

Husker også det innlegget...
Loggført

_____                                           ___
|      |  |            /\    \        /          .|.
|      |  |           /_\     \     /          /   \
|      |  |          /    \     \  /           |    |
|____|  |____   /      \     \/             \__/               www.missmuffet.no
Mattis
Administrator
Medlem

Vis profil WWW
« Svar #3 på: 19.06.2008, 21:%i:1213906116 »

Det er jeg ikke sikker på, lillestrøm. Lette litt, men nå begynner det faktisk å bli mange emner og innlegg her, så fant ikke akkurat det du mente, tror jeg. Har i hvertfall ikke slettet noe av innleggene dine, så de er vel liggende og kjomse her et sted. Smiler
Loggført

Med vennlig hilsen Mattis Hovden Aas —— Mattis Media —— Min blogg: mattisaas.no
lillestrøm_uni
Global moderator
Juniormedlem

Vis profil
« Svar #4 på: 11.07.2008, 20:%i:1215803264 »

Vel vel. Da er det vel lost in space. Jeg har uansett skrevet litt under "Lære å sykle"-tråden. Mistet vel litt piffen da det første innlegget mitt forsvant. Dessuten er det altfor mye jobb å skrive ting dobbelt, på norsk og på engelsk.

Anbefaler alle å sjekke de engelske trådene jeg er i:

http://www.unicyclist.com/forums/showthread.php?p=1025788

http://www.unicyclist.com/forums/showthread.php?t=64940
Loggført

lillestrøm_uni
Global moderator
Juniormedlem

Vis profil
« Svar #5 på: 19.02.2009, 17:%i:1235062368 »

Kan bare legge til at jeg har skrevet en del mer i min engelske treningsdagbok siden sist. Det er mye der som ikke er relatert til unisykling også - jeg har ikke brukt enhjulingen siden midten av september da pedalen røyk mens jeg var i Polen, og da jeg kom hjem og fikk kjøpt ny pedal så var høsten over oss... Men nå er det på tide å begynne å planlegge vårens og sommerens unisykkel-utskeielser Smiler
Loggført

Mattis
Administrator
Medlem

Vis profil WWW
« Svar #6 på: 19.02.2009, 21:%i:1235074221 »

Det høres bra ut! Smiler Skummer stadig igjennom bloggen din, den største enhjulingbloggen jeg har sett hittill i hvert fall.  Osteaktig

Enhjulingsida har vært en smule i dvale i vinter, det har gått litt tråkt når så folk er interessert i det på denne tiden. Men våren er like rundt hjørne, og da skal jeg fyre av flere artikler og så får vi vel litt aktivitet på forumet og på enhjulingene! Blunker
Loggført

Med vennlig hilsen Mattis Hovden Aas —— Mattis Media —— Min blogg: mattisaas.no
sondre
Nybegynner
*

Vis profil
« Svar #7 på: 20.02.2009, 19:%i:1235154333 »

Jaja blir godt å komme igang igjen etter vinteren.
avbestilte syklen jeg bestilte til jul, ble bare noe rot.
men kjøper ny i løpet av våren Smiler

Ja, selv om d er vinter har jeg vært ute å sykla litt Blunker
litt gøy og "rolle"(sykle i fart og hoppe) opp brøyte kanter og sont
tenker jeg roller rundt 55 cm, satser på å ta 60 til sommeren Smiler

Lykke til med sesongen alle sammen
Loggført

Sider: [1]
  Skriv ut  

Gå til: